Måndag!



Dåligt med bloggande, inge kul att skriva när allt känns upp och ner. Nu känns det mycket bättre, tack och lov.:) I dag har jag varit och jobbbat, åkte sedan ut till birsta en sväng. Jag köpte kudde till Sigge, både till vagn och spjälsäng. Många saker som man måste ha men som man inte tänker på. Som spjälsängen, där tänkte jag bara att det var själv sängen. Men det är spjälskydd, madrass, bäddmadras och gud vet allt. Och att två små platta kuddar kan vara så dyra, men som jag sa till M förut, - de spelar inge roll, dom hade fått kostat 3000:-. Nu är allt färdigt, och alla kläder och sängkläder är tvättade. Vi har köpt en Hensvik till Sigge, och så har hans gulliga farmor köpt en Guliver så att vi kan komma dit och sova. Tro om han kommer bli nå bortskämd. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback