Helg!

-och fint väder.:) Kanske hur härligt som helst, det känns som sommar.

I morse, tidigt åkte jag och mamsen till min lägenhet och röjde lite, nu är det snart dags att lägga ut den på nätet och visa upp den. Och förhoppnings vis få den såld. :) Åkte hem och åt lite glass på ballisen, tjatade på M att vi skulle hitta på något. Efter mycket om och men så åkte vi till M´s mammas stuga. Solning och korvgrillning, det kunde inte blir så mycket bättre. Jag smörjde in mig med solskydd men ändå så bränns det i ansiktet som bara den just nu. Jag brukar aldrig bränna mig och inte smörja in mig för den delen heller. Min BM berättade att man kan få hemska pigmentförändringar så det är bäst att försöka skydda fejjan lite iaf.

Nu sover E, A kollar på barnprogram, M är och köper lördags-godis till barnen och B&J-glass till oss (mig:)). Lite typiskt att man måste få cravings på sånt som är onyttigt, grattis till er som har cravings på apelsiner eller dylikt. Nu ska jag sätta mig på ballisen ett tag.

Kommentarer
Postat av: emmelie

Låter som ni hade en aldeles ypperlig mysig lördag!! Imorgon hoppas jag att vi siktar in oss på en kvällsprommis och surrar lite "skvaller":-)

Kramkram!

2009-04-26 @ 00:36:51
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback