Fredag!

Ja som ni har märkt så har jag varit lite dåligt med uppdateringar nu, det blev så tråkigt att skriva när det bara blev en massa negativt. Det gäller att försöka se allt ur en liten positiv synvinkel, försöka iaf.

Dom senaste dagarna har jag varit förkyld, tråkigt och jobbigt. Den enda nässprayen som jag har haft hemma är Otrivin Menthol, som tur är läste jag på internet. Den får absolut inte användas av gravida, innehåller typ effedrin. Så det är jobbigt att andas nu.

Annars handlar hela mitt liv om allt som handlar om han som bor i min mage, Sigge. Jag trodde aldrig att jag skulle bli en sån där som var på allt, som läste om allt, som bara pratade en massa barn. Men det blev jag.:) Den här veckan har det varit besök hos barnmorskan, information på försäkringskassan, föräldrargrupp där förlossningen diskuteras. Spännande värre, och det tycker jag utan att vara ironisk.:) Allt som rör tiden om så där 44 dagar och framåt är så fantastiskt intressant. För ett år sedan var jag intresserad över vad jag skulle göra på helgen och vad jag skulle dricka och ha på mig. Kanske är så att man vuxit upp en smula.:) Eller så är det för att jag gått upp 20 kg och inte kan ha några roliga kläder.;) Tiden går iaf sjukt fort och snart är Sigge här.

Nu ska jag göra mig klar för jobb, börjar 9:15 och slutar 17:30. Tänkte lura bort M och barnen till jobbet den sista halv timmen/timmen. Finns ju inge mer barnvänligare jobb.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback