Söndag!

I går var jag och M och åt middag med B och J, trevligt var det. Vi åt på Tandoori, sedan bar det hem till oss för lite kaffe och tårta. J och jag drack vin, alkoholfritt, hon ska nämligen också ha barn, en månad efter oss. Skoj. Jag höll mig vaken väldigt länge i går, imponerande länge.

I dag har jag haft tråkigt, klädde julgranen förut och nu sitter jag och äter tårta. Tror jag ska gå och ta ett bad, nått måste jag göra iaf.

I morgon är det måndag, då ska jag ringa och terra a-kassan, och allt de där. Handla dom sista julklapparna måste också göras. I morgon går jag in i vecka 18, det betyder att det nästan är halvtid. :)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Låter som du haft en mysig dag! Oj, har du redan gått halvtid... shit vad snabbt det går! kram!

2008-12-21 @ 20:34:36
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback