Nu har allt lugnat ner sig lite..

Det har varit så mycket dom sista dagarna så jag har inte rikigt hängt med. I går var det den stora dagen, och det vara superskoj. Det var jättefint i kyrkan och efteråt var vi här och åt smörgåstårta och tårta. Alla verkade vara nöjda och glada. Jag fick supermycket fint, en massa smycken och en massa pengar och blommor. 4 av 6 smycken var hjärtan, och jag säger som mormor "det måste betyda något".:) Efter att alla männisor hade åkt hem eller ja Bertan var kvar, så däckade jag. Det var riktigt skönt att gå och sova klockan 21 i går..

Det finns massa tårta kvar så är det någon som är tårtsugen i dag så är det bara att komma bort.

I dag blir det julklappshandling, så det blir med andra ord att åka ut till birsta och trängas med folk. Mig gör det inte så mycket, men M kommer bli galen. Vad är det med killar och affärer? Det hänger absolut inte ihop. Jag kommer bli en sån där tant som får springa själv in på varje affär medans M sitter utanför och håller i kassana.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Det var jätte trevligt att träffa dig! Ni hade fått så himla fint och mysigt!!:-)Du ska även ha en eloge för din prestation i skolan. Du fixade det gumman och jag tror att du kommer bli en super bra lärare!!

2008-12-21 @ 11:33:55
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback