Månag..


I dag har det inte hänt så mycket spännande, m och jag var en sväng till Ica Maxi och skulle storhandla mat. Det slutade att vi kom hem med allt utom mat, massa juicer, kaffe, kattmat och hundra andra saker.

Nu ligger m och m och sover, (det andra m:et är Mats, katten). M sover på rygg i soffan och Mats ligger på mage på m´s mage. Gosigt värre.

  <--Så där ser Mats ut, fast han brukar inte ha den där hatten på sig. Hans matte kom också med, hade halsfluss där minns jag.

I morgon har jag en dag VFU-att ta igen (verksamhetsförlagdutbildning), typ praktik. Min handledare sa till mig "planera vad du vill Linda". I dag har jag skrivit ner en massa olika roliga övningar, bara roliga saker. Charader tex, så det blir en lek-dag. Kanske inte var så min handledare tänkte, men så får det bli. Jag måste vara lite snäll och rolig så här innan jul. Jag ska även få jobba 2 veckor i januari, hon ska med andra ord lämna 21 stycken 11-12 åringar i mina händer. Ja nått bra måste jag ju ha gjort dom här två veckorna som jag har haft VFU.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback