Jul, examen och gud vet allt..


Eftersom att jag är en dålig bloggare så bjuder jag på ett inlägg till.

Det är fullbokat i min kalender, det står- lyssna på hjärtat, göra smörgåstårta, fixa till lilla-julafton, ta igen en dag, VFU:n, träffa studiegruppen, plugga... med mera.

Den 19/12 (nästa fredag) tar jag examen (eller vad det heter) jag är med andra ord klar med min utbildning, ja om man inte räkna med den där jävla uppsatsen. Ja jo man får svära, iaf när man är gravid. Det betyder att ni som är nära mig gärna får komma förbi på smörgåstårta, och om man vill får man komma till kyrkan kl 13 och se när vi får en nål (ja det är sant, man får en nål).

Den 23/12 är det lilla-julafton hemma hos oss (mig och m, i m´s lägenhet (som också är min.. snart iaf)). Jo det är mitt lilla påhitt. Så i år blir det att fira jul så där 9-10 gånger känns det som. plus att jag tvingade M att bjuda mig på julbord på lördag.

Ne nu ska jag ringa och kolla om han har fastnat i garaget eller om han är hos sin älskare eller så. Sånt kanske man inte ska skämta om.:/

Sov så gott! Ja just ja, jag är i vecka 16 nu, om det var någon som funderade på de.

Kommentarer
Postat av: C

Jag har hittat världens present till dig :) bara så att du vet. Eller ja världens present och världens present..Den är Blinda så det så.



Vilken kyrka är det? Jag kanske kan stå där och gråta och vara stolt över dig.

2008-12-11 @ 23:17:29
URL: http://ladylucifera.blogg.se/
Postat av: C

tro mig jag kommer att vara där ;)

2008-12-12 @ 12:21:53
URL: http://ladylucifera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback