Ikea, pluggning..



Ja det är det som har stått på mitt schema i dag. Pluggning på dagen, håller på med en hemtenta. En trixig sådann, väldigt svår att förstå. Ibland känns det som att dom har skrivit frågorna på ett annat språk. Vid fyra tiden drog jag på Ikea med M´s mamma. Vi han med både middag, fika och shopping. Eller ja mest hon som shoppade och jag som kikade. Tanken var att jag skulle köpa julklappar, men kom bara hem med en liten påse till mig själv. Innehållet var ett armband och örhängen, julklappar till sig själv är bra.:)

Hur mår magen? En fråga jag får ofta, och ja jag tror och hoppas att den mår bra. Jag skulle vilja ha en UL-maskin så att jag kan kolla på bäbisen hela dagarna. Bäbisen heter också för alla som inte hört det: Sigge Viking.

Nu ska jag ringa och efterlysa M, han ska få komma hem och krama på mig innan han ska iväg och jobba.

Förlåt att jag är en dålig bloggare, nu från och med denna stund ska jag bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback