God jul.

Just nu sitter jag här ensam framför datorn, tyst och skönt är det. Jag tänkte ligga kvar och låta M kliva upp när E och A vaknar (M´s barn, tjejer 2 och 4 år). Jag valde ist att kliva upp och ha det lite lugnt, det lär bli full rulle hela dagen. I dag ska vi först till min pappa, sedan en snabbis till Stöde för att lämna barnen, sedan till M´s mamma och äta och kvällen avslutas hos min mamma. Jag ska försöka ta det lugnt och inte stressa upp mig.

I går var det lillajulafton hemma hos oss. Tomten kom på besök, S var så bra som tomte att jag blev alldelses fnissig.. :) Sigge fick en julklapp av sin mormor, en boddie, vit med gråa figurer.

Ne nu ska jag ta en dusch i lugn och ro, ha det så bra i dag nu! Hoppas ni får en riktigt trevlig julafton, det ska jag ha.:)

God jul!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

2008-12-25 @ 13:36:16
URL: http://emmeliem.blogg.se/
Postat av: Emmelie

God Jul och en härlig god och skön fortsättning!

Kramar!!

2008-12-25 @ 13:37:34
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback