Besök hos BM..


Ja i dag var m och jag och träffade BM. Under den korta tiden vi var där han jag bli nervös, arg, sur, rörd och lycklig. Vi var där en kvart. När man frågar om varför det gör ont här och där då vill man inte ha till svar "ja du kan ju inte tro att du ska vara gravid och inte känna något alls". Då blev jag sur och arg.

Sedan var det dags att lyssna på hjärtat, bäbisens härta alltså. Jag var supernervös och min puls låg på 1000 minst. Det hördes jättebra och det lät fint. 146 fina slag i minuten. De va där jag blev rörd och lycklig. Jag hade gissat på 145 och m på 150 nått, jag vann.

Efter besöket blev det en sväng på stan med Bettan, vi han med lite julklappshandling, bagetterian och latte. Jag köpte även en grön trollslända som sitter fast i en sån där spiraltråd.. denna till Sigge Viking, så klart.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad skoj gumman att du kommit igång igen!!:-)

Vet du någon tid på fre?

2008-12-17 @ 23:09:58
URL: http://emmeliem.blogg.se/
Postat av: bettan

hejsan! förlåt ja inte hörde av mig lr kom förbi idag, men ja ha så trött och slut sen sjukhus besöket och proverna:(

men grattis iaf till examen ;) och vi får ses nå mer framöver. så kanske du fårej en present också :D god jul och godfortsättning ! pusss

2008-12-19 @ 17:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback